להישאר בעולם התורה ולהתפרנס בכבוד?

רק במל"מ!

אתה מוזמן להשאיר פרטים כאן, ובעז"ה להצליח

טוען רבני

מקצוע תורני המקביל לעריכת דין וטומן בחובו קשת רחבה של נושאים העוסקים בדיני ממונות ומשפחה. השוק משווע לטוענים רבניים כאשר פוטנציאל ההשתכרות גבוה במיוחד ומגיע עד לעשרות אלפי שקלים בחודש.

לשאיפות שלך יש כתובת אחת!

נכון, אתה מוכשר ורכשת ידיעות רבות בש"ס ובפוסקים, אולי לא הספקת כמו שחלמת, אבל מה שבטוח - אתה רוצה ללמוד ולהחכים. בשביל להצליח ולממש את השאיפות הרוחניות שלך שיובילו אותך גם להתפרנס בכבוד, אתה חייב את המומחיות והמקצועיות שלנו. למכון 'תורת המשפט' ניסיון רב בהכשרת תלמידים למבחנים של הרבנות הראשית לישראל, הבוגרים הרבים שמכהנים כרבנים, דיינים וטוענים רבניים הם ההוכחה ששיטת הלימוד החכמה והמתקדמת שפיתחנו מקנה כלים המאפשרים לימוד איכותי ומעמיק מחד וקליטה מהירה וקלה מאידך. הליווי הצמוד שלנו והמעקב אחרי כל תלמיד ותלמיד עד להצלחתו במבחנים, מאפשרים לך לצאת לדרך תוך ידיעה שיש גב חזק מאחוריך.

95% מהבוגרים מסיימים בהצלחה

אל תתפשר על השאיפות שלך

גם כשהמשפחה גדלה והפרנסה דוחקת אין סיבה לעזוב את עולם התורה!

'אם אין קמח אין תורה' אמרו חז"ל, ובימים בהם בעל משפחה צריך להתמודד מצד אחד עם תשלומי משכנתא ושכירות, שכר לימוד, הוצאות שוטפות של משק בית, שלא לדבר על העלויות של השמחות של הילדים בעז"ה, ומצד שני הציווי 'והגית בו יומם ולילה' והערך ללימוד התורה הוא זה שמוביל את הבית, מסלולי הלימוד במכון 'תורת המשפט' הם שביל הזהב המאפשר גם שקיעות בתורה וגם פרנסה בכבוד

ל- 10 הנרשמים הראשונים

טאבלט במתנה

אתה מוזמן להשאיר פרטים כאן, ובעז"ה להצליח

הבוגרים שלנו מוכיחים. לא בשמיים היא!

הצטרף למאות הבוגרים שלנו וגם אתה תצליח ברוחניות ובגשמיות

למידה מרחוק. הצלחה מקרוב

אפשרות ללמוד מכל מקום שנוח לך, בבית לאחר 'סדר ערב' או בצהריים בין פגישה לפגישה.
שיטת 6 הנקודות מבטיחה בס"ד הצלחה מרובה והובילה מאות בוגרים שכבר מכהנים במשרות תורניות מכובדות ומשפיעות.